مدیران گروه صنعتی ایرانخودرو با هدف تکریم مشتریان و جامعه و توسعه کانالهای ارتباطی با آنان، اقدام به پاسخگویی در صفحه اطلاعرسانی در فضای مجازی میکنند.
به گزارش نیکوکار، امروز پنجشنبه اول آبانماه، نخستین برنامه پاسخگویی مدیران ایرانخودرو با حضور مدیر بازاریابی و شبکه فروش در صفحه اطلاعرسانی این شرکت در اینستاگرام به اجرا گذاشته شد.
در این برنامه به سوالات مهم و پرتکرار مشتریان و دنبالکنندگان در حوزه فروش، تحویل، قیمت، ثبت نام و… پاسخ داده شد که با استقبال و بازخورد مثبت دنبالکنندگان این صفحه روبهرو شد.
علاوه بر حوزه فروش، پاسخگویی مدیران ایرانخودرو در حوزه های مورد علاقه و خواست مخاطبان نیز در دستور کار صفحه اطلاعرسانی این شرکت قرار دارد.
در حال حاضر این صفحه به نشانی ikcopressofficial@ با بیش از ۱۱۱ هزار دنبالکننده، صفحه اصلی اطلاعرسانی ایرانخودرو در اینستاگرام به شمار میرود.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
یونیسف: ۱۳۸ میلیون کودک کار در جهان زندگی میکنند
-
جزییات بسته حمایتی مازاد بیمه پایه سلامت بازنشستگان/ کاهش ۵۰ درصدی فرانشیز خدمات بستری
-
انجام ۱۳۳ درصد تعهد با ایجاد ۷۲ هزار شغل برای معلولان
-
تعداد کودکان کار ایرانی بیشتر از اتباع است
-
لزوم بازنگری سیاستهای حوزه کودکان کار/ کارزار «نه به کار کودک»
-
چرا قاتل «الهه حسیننژاد» پیش از این وارد چرخه سلامت روان نشده بود؟/ خشونت و همسرآزاری علیه زنان ۳۰ برابر مردان است
ارسال نظر