مدیران گروه صنعتی ایرانخودرو با هدف تکریم مشتریان و جامعه و توسعه کانالهای ارتباطی با آنان، اقدام به پاسخگویی در صفحه اطلاعرسانی در فضای مجازی میکنند.
به گزارش نیکوکار، امروز پنجشنبه اول آبانماه، نخستین برنامه پاسخگویی مدیران ایرانخودرو با حضور مدیر بازاریابی و شبکه فروش در صفحه اطلاعرسانی این شرکت در اینستاگرام به اجرا گذاشته شد.
در این برنامه به سوالات مهم و پرتکرار مشتریان و دنبالکنندگان در حوزه فروش، تحویل، قیمت، ثبت نام و… پاسخ داده شد که با استقبال و بازخورد مثبت دنبالکنندگان این صفحه روبهرو شد.
علاوه بر حوزه فروش، پاسخگویی مدیران ایرانخودرو در حوزه های مورد علاقه و خواست مخاطبان نیز در دستور کار صفحه اطلاعرسانی این شرکت قرار دارد.
در حال حاضر این صفحه به نشانی ikcopressofficial@ با بیش از ۱۱۱ هزار دنبالکننده، صفحه اصلی اطلاعرسانی ایرانخودرو در اینستاگرام به شمار میرود.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
برخورد با بدعهدی شرکت بیمهگر خدمات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان
-
رئیس سازمان اورژانس: از همه امکانات برای خدمت به مسافران نوروزی استفاده کردیم
-
۲۶ بیمار هموفیلی به دلیل تحریم و کمبود دارو جان باختند
-
کمک ۶۹۰ میلیارد ریالی خیران مدرسهساز گلپایگانی
-
بیش از ۲۷ هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند
-
بیش از ۴ هزار معلول مشغول به کار شدند
ارسال نظر