براساس مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو و تاکید مدیریت ارشد گروه مبنی بر تکریم ارباب رجوع از طریق بکارگیری روشهای الکترونیک در رفع نیازهای مشتریان، از روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۸ تمامی خدمات حوزه فروش و تحویل به صورت غیرحضوری و غیرمتمرکز ارایه خواهد شد.
به گزارش نیکوکار، مشتریان خدمات حوزه معاونت فروش ایران خودرو میتوانند از طریق ikco.ir لیست خدمات غیرحضوری ارائه شده توسط این معاونت را مشاهده و از طریق نمایندگیها و مرکز تماس ایران خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ نسبت به دریافت خدمات مورد نظر خود اقدام کنند.
شماره ۰۹۶۴۴۰ مرکز تماس ایران خودرو پاسخگوی مشتریان برای دریافت و رسیدگی به درخواست ها درباره عملکرد نمایندگی ها نیز خواهد بود.
این شرکت ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی هموطنان، از مشتریان درخواست کرده تا خدمات حوزه فروش و تحویل را از مسیرهای یادشده دریافت کنند و از مراجعه حضوری و مستقیم به معاونت بازاریابی و فروش خودداری کنند.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
با تخصیص ۸۰ میلیارد ریال؛ خیرین بانک صادرات ایران در زابل مدرسه ۱۲ کلاسه میسازند
-
واریز اعتبار کالابرگ سرپرستان خانوارِ دهکهای اول تا سوم از امروز
-
در خدمت رسانی به آسیب دیدهها سرعت خوبی داشتیم
-
تلاش مدیریت شهری برای کمک به بازسازی خانههای آسیب دیده
-
آغاز پویش «به عشق حسین(ع)» همزمان با ایام سوگواری ماه محرم
-
یونیسف: ۱۳۸ میلیون کودک کار در جهان زندگی میکنند
ارسال نظر