ایساکو بر استفاده مشتریان از خدمات غیرحضوری برای مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد:
توزیع اقلام بهداشتی در تمامی نمایندگیهای خدمات پس از فروش ایران خودرو
حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو همراستا با شرایط فعلی کشور در مقابله با ویروس کرونا، با پیشنهاد استفاده از خدمات در محل مورد نظر مشتریان، هموطنان را به حضور حداقلی در اماکن عمومی دعوت کرد.
به گزارش نیکوکار، با توجه به توصیه کاهش استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی توسط متولیان بهداشت جامعه و استفاده برخی مشتریان از خودروی شخصی، شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو اعلام کرده است، به منظور همکاری با هموطنان در خصوص رفع ایراد احتمالی خودروهایی که با خدمات غیرحضوری مرتفع نمیشود، با رعایت تمام اصول بهداشتی در نمایندگیها پذیرای مشتریان است.
شرکت ایساکو از روز های قبل توزیع لوازم بهداشتی اعم از ماسک، دستکش و لوازم ضدعفونی را در نمایندگیهای مجموعه آغاز و پروتکل جدید رعایت موازین بهداشتی را به این نمایندگی های مجاز ابلاغ کرده است .
به گزارش روابط عمومی ایساکو، شرکت خدمات پس ازفروش ایران خودرو از هموطنان خواست، در صورت نیاز به خدمات پس از فروش ضمن تماس با مرکز پاسخگویی ایرانخودرو ۰۹۶۴۴۰ یا ثبت درخواست در اپلیکیشن ایساکو، از خدمات غیرحضوری این مجموعه بهرهمند شوند و مراجعه به نمایندگی را در اولویت آخر خود قرار دهند.
گفتنی است، خدمات پس از فروش این مجموعه با دارا بودن بزرگترین ناوگان امدادی در سراسر کشور، بهصورت شبانهروزی آماده است تا خدماتی همچون انجام سرویس های دورهای (تعویض روغن، شمع، فیلترها، لنت ترمز و …)؛ تعمیرات سبک و سنگین قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام و…؛ تامین و نصب باتری کمکی، تامین سوخت، بازکردن درب های خودرو، پنچرگیری و تنظیم باد، تعویض زاپاس و تامین رینگ و لاستیک؛ تعویض انواع شیشه و … را درب منزل به مشتریان ارائه کند.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
برخورد با بدعهدی شرکت بیمهگر خدمات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان
-
رئیس سازمان اورژانس: از همه امکانات برای خدمت به مسافران نوروزی استفاده کردیم
-
۲۶ بیمار هموفیلی به دلیل تحریم و کمبود دارو جان باختند
-
کمک ۶۹۰ میلیارد ریالی خیران مدرسهساز گلپایگانی
-
بیش از ۲۷ هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند
-
بیش از ۴ هزار معلول مشغول به کار شدند
ارسال نظر