براساس مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو و تاکید مدیریت ارشد گروه مبنی بر تکریم ارباب رجوع از طریق بکارگیری روشهای الکترونیک در رفع نیازهای مشتریان، از روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۸ تمامی خدمات حوزه فروش و تحویل به صورت غیرحضوری و غیرمتمرکز ارایه خواهد شد.
به گزارش نیکوکار، مشتریان خدمات حوزه معاونت فروش ایران خودرو میتوانند از طریق ikco.ir لیست خدمات غیرحضوری ارائه شده توسط این معاونت را مشاهده و از طریق نمایندگیها و مرکز تماس ایران خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ نسبت به دریافت خدمات مورد نظر خود اقدام کنند.
شماره ۰۹۶۴۴۰ مرکز تماس ایران خودرو پاسخگوی مشتریان برای دریافت و رسیدگی به درخواست ها درباره عملکرد نمایندگی ها نیز خواهد بود.
این شرکت ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی هموطنان، از مشتریان درخواست کرده تا خدمات حوزه فروش و تحویل را از مسیرهای یادشده دریافت کنند و از مراجعه حضوری و مستقیم به معاونت بازاریابی و فروش خودداری کنند.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
بیماران تهرانی روزانه ۳ هزار واحد خون نیاز دارند
-
خط و نشان طلاق، اعتیاد و آسیبهای زندگی مدرن برای نهاد خانواده در استان یزد
-
پویش ملی «توانا» برای حمایت از جانبازان جنگ تحمیلی اخیر آغاز شد
-
بیش از ۴۴ هزار امدادگر در طرح ملی امدادونجات اربعین ۱۴۰۴ خدمترسانی میکنند
-
مراکز همسریابی صرفا برای ازدواج دائم و در چارچوب موازین شرعی مجاز به فعالیت هستند
-
افزوده شدن ۸۲ هزار نفر به مستمریبگیران بهزیستی
ارسال نظر