براساس مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو و تاکید مدیریت ارشد گروه مبنی بر تکریم ارباب رجوع از طریق بکارگیری روشهای الکترونیک در رفع نیازهای مشتریان، از روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۸ تمامی خدمات حوزه فروش و تحویل به صورت غیرحضوری و غیرمتمرکز ارایه خواهد شد.
به گزارش نیکوکار، مشتریان خدمات حوزه معاونت فروش ایران خودرو میتوانند از طریق ikco.ir لیست خدمات غیرحضوری ارائه شده توسط این معاونت را مشاهده و از طریق نمایندگیها و مرکز تماس ایران خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ نسبت به دریافت خدمات مورد نظر خود اقدام کنند.
شماره ۰۹۶۴۴۰ مرکز تماس ایران خودرو پاسخگوی مشتریان برای دریافت و رسیدگی به درخواست ها درباره عملکرد نمایندگی ها نیز خواهد بود.
این شرکت ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی هموطنان، از مشتریان درخواست کرده تا خدمات حوزه فروش و تحویل را از مسیرهای یادشده دریافت کنند و از مراجعه حضوری و مستقیم به معاونت بازاریابی و فروش خودداری کنند.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
ارائه خدمات درمانی به حجاج ایرانی از مرز ۱۱۰ هزار مورد گذشت
-
گامهای آغازین بهزیستی برای راهاندازی باشگاههای مهارتهای زندگی
-
۱۰ مرکز شبانهروزی نگهداری بیماران اوتیسمی تا پایان سال راهاندازی میشود
-
ساماندهی ۴۲۰۰ کودک کار در سال گذشته/ ردمرز ۲۰۰۰ کودک کار اتباع به همراه خانوادههایشان
-
دعوت از خیران برای ایجاد پیشدبستانی و کودکستان در مناطق محروم و دو زبانه
-
لزوم حمایت دولت از افزایش پوشش پیشدبستانی در مناطق محروم و دوزبانه
ارسال نظر