مدیرکل کمیته امداد استان تهران شنبه (۲۴ مهرماه) از طریق سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی مردم استان تهران است.
به گزارش نیکوکار، سیدابوالفضل پرپنچی – مدیرکل کمیته امداد استان تهران – در جهت صیانت از حقوق شهروندی و ارج نهادن به مقام و منزلت شهروندان استان تهران، شنبه (۲۴ مهر ماه) از ساعت ۱۱ الی ۱۲و۳۰ دقیقه از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد) در استانداری تهران پاسخگوی شهروندان این استان است.
شهروندان استان تهران میتوانند با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند و پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود را بهطور مستقیم با مدیرکل کمیته امداد استان تهران در میان بگذارند.
ارتباط از طریق سامانه سامد بهمنظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دوسویه میان مسئولان و مردم باهدف عدالت محوری، پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام میشود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
بیماران تهرانی روزانه ۳ هزار واحد خون نیاز دارند
-
خط و نشان طلاق، اعتیاد و آسیبهای زندگی مدرن برای نهاد خانواده در استان یزد
-
پویش ملی «توانا» برای حمایت از جانبازان جنگ تحمیلی اخیر آغاز شد
-
بیش از ۴۴ هزار امدادگر در طرح ملی امدادونجات اربعین ۱۴۰۴ خدمترسانی میکنند
-
مراکز همسریابی صرفا برای ازدواج دائم و در چارچوب موازین شرعی مجاز به فعالیت هستند
-
افزوده شدن ۸۲ هزار نفر به مستمریبگیران بهزیستی
ارسال نظر