مدیر دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان سازمان بهزیستی:
علت تمدید اعتبار نشدن دفترچه بیمه معلولان مشخص شد
مشتری گفت: مددجویان زمانی میتوانند از سازمان بهزیستی دفترچه بیمه دریافت کند که هیچ دفترچه بیمه فعالی نداشته باشند.
به گزارش نیکوکار، افسانه مشتری مدیر دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان سازمان بهزیستی درباره تأمین نشدن اعتبار دفترچههای بیمه معلولان، اظهار کرد: برخی از مددجویان اعلام کردند که بعد از مراجعه به دفاتر پیشخوان موفق به تمدید اعتبار دفترچههای بیمه خود نشدند.
مدیر دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان سازمان بهزیستی تصریح کرد: مددجویان زمانی میتوانند از سازمان بهزیستی دفترچه بیمه دریافت کند که هیچ دفترچه بیمه فعالی نداشته باشند و اگر از هر سازمان بیمه گر دیگری دارای دفترچه بیمه هستند سازمان بهزیستی نمیتواند برای آنها دفترچه بیمه صادر کند.
وی افزود: اگر مددجوی سازمان بهزیستی که تحت پوشش این سازمان قرار دارد و از خدمات بهزیستی بهره مند میشود به دفاتر پیشخوان مراجعه کرد و دفترچه بیمه او را تمدید نکردند و دفترچه فعالی هم ندارد می تواند در اسرع وقت به مددکار خود در مرکز و یا کارشناسان بیمه در شهرستانها مراجعه کرده و اطلاعات خود را به ما ارسال کنند.
مشتری با اشاره به اینکه بهزیستی به صورت هفتگی اطلاعات جدید و پایه را به بیمه سلامت ارسال میکند و برای آنها دفترچه صادر میکنیم، ادامه داد: اگر دفترچه بیمه مددجویان دارای برگه سفید است نیازی به مراجعه حضوری نیست.
مدیر دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: مددجویان میتوانند با شماره تلفن ۶۶۷۰۲۰۰۱ الی ۹ دبیرخانه بیمه تماس بگیرند و با ارائه کد ملی علت تمدید نشدن اعتبار دفترچه خود را جویا شوند.
منبع: باشگاه خبر نگاران جوان
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
ارائه «تخفیف» شهریه به دانشآموزان سمپادی دارای مشکلات مالی
-
اعلام نتیجه نهایی اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
-
بسیاری از خدمات ضروری بیماران تحت پوشش «بیمه» نیست
-
روند رو به رشد سهم هزینههای سلامت از سبد خانوار/ نگرانی از روند افزایشی «پرداخت از جیب» برای سلامت
-
۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال ۶۰ هزار مددجوی بهزیستی
-
آغاز کارزار رسانهای والدآگاه؛ فرزند ایمن/تشکیل تیمهای پیشگیری از اعتیاد در ۳۹۰۰ محله
ارسال نظر