گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای ایفای وظیفه مسئولیت های اجتماعی، رعایت حال مشتریان و انجام وظیفه در کاهش خطر شیوع ابتلای به ویروس کرونا در جامعه، تمهیداتی را فراهم آورده است که خدمات فروش و تحویل به صورت غیرحضوری انجام شود.
به گزارش نیکوکار، در این اطلاعیه آمده است، از آنجایی که مبادی رسمی متولی امور بهداشت در حوزه عمومی، همواره بر کاهش مراجعات حضوری و غیر ضرور به منظور جلوگیری از خطر شیوع و همه گیر شدن ویروس کرونا تاکید دارند، ایران خودرو با فراهم آوردن مقدمات ارایه خدمات غیرحضوری، نسبت به پاسخگویی به موقع به مشتریان خود اقدام کرده است.
بر اساس این اطلاعیه از این پس مشتریانی که قصد مراجعه حضوری به سازمان فروش ایران خودرو را دارند، با پرهیز از مراجعه حضوری می توانند خدمات خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.
این اقدام علاوه بر تسریع در ارایه خدمات به مشتریان، به نوعی ایفای وظیفه اجتماعی در قبال سلامت ایشان محسوب شده و در راستای عمل به توصیه مسئولان بهداشتی کشور در کنترل و مقابله با شیوع این بیماری طراحی و به اجرا در آمده است.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
برخورد با بدعهدی شرکت بیمهگر خدمات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان
-
رئیس سازمان اورژانس: از همه امکانات برای خدمت به مسافران نوروزی استفاده کردیم
-
۲۶ بیمار هموفیلی به دلیل تحریم و کمبود دارو جان باختند
-
کمک ۶۹۰ میلیارد ریالی خیران مدرسهساز گلپایگانی
-
بیش از ۲۷ هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند
-
بیش از ۴ هزار معلول مشغول به کار شدند
ارسال نظر