براساس مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو و تاکید مدیریت ارشد گروه مبنی بر تکریم ارباب رجوع از طریق بکارگیری روشهای الکترونیک در رفع نیازهای مشتریان، از روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۸ تمامی خدمات حوزه فروش و تحویل به صورت غیرحضوری و غیرمتمرکز ارایه خواهد شد.
به گزارش نیکوکار، مشتریان خدمات حوزه معاونت فروش ایران خودرو میتوانند از طریق ikco.ir لیست خدمات غیرحضوری ارائه شده توسط این معاونت را مشاهده و از طریق نمایندگیها و مرکز تماس ایران خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ نسبت به دریافت خدمات مورد نظر خود اقدام کنند.
شماره ۰۹۶۴۴۰ مرکز تماس ایران خودرو پاسخگوی مشتریان برای دریافت و رسیدگی به درخواست ها درباره عملکرد نمایندگی ها نیز خواهد بود.
این شرکت ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی هموطنان، از مشتریان درخواست کرده تا خدمات حوزه فروش و تحویل را از مسیرهای یادشده دریافت کنند و از مراجعه حضوری و مستقیم به معاونت بازاریابی و فروش خودداری کنند.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
ارائه «تخفیف» شهریه به دانشآموزان سمپادی دارای مشکلات مالی
-
اعلام نتیجه نهایی اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
-
بسیاری از خدمات ضروری بیماران تحت پوشش «بیمه» نیست
-
روند رو به رشد سهم هزینههای سلامت از سبد خانوار/ نگرانی از روند افزایشی «پرداخت از جیب» برای سلامت
-
۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال ۶۰ هزار مددجوی بهزیستی
-
آغاز کارزار رسانهای والدآگاه؛ فرزند ایمن/تشکیل تیمهای پیشگیری از اعتیاد در ۳۹۰۰ محله
ارسال نظر