مدیرکل کمیته امداد استان تهران شنبه (۲۴ مهرماه) از طریق سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی مردم استان تهران است.
به گزارش نیکوکار، سیدابوالفضل پرپنچی – مدیرکل کمیته امداد استان تهران – در جهت صیانت از حقوق شهروندی و ارج نهادن به مقام و منزلت شهروندان استان تهران، شنبه (۲۴ مهر ماه) از ساعت ۱۱ الی ۱۲و۳۰ دقیقه از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد) در استانداری تهران پاسخگوی شهروندان این استان است.
شهروندان استان تهران میتوانند با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند و پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود را بهطور مستقیم با مدیرکل کمیته امداد استان تهران در میان بگذارند.
ارتباط از طریق سامانه سامد بهمنظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دوسویه میان مسئولان و مردم باهدف عدالت محوری، پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام میشود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
برخورد با بدعهدی شرکت بیمهگر خدمات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان
-
رئیس سازمان اورژانس: از همه امکانات برای خدمت به مسافران نوروزی استفاده کردیم
-
۲۶ بیمار هموفیلی به دلیل تحریم و کمبود دارو جان باختند
-
کمک ۶۹۰ میلیارد ریالی خیران مدرسهساز گلپایگانی
-
بیش از ۲۷ هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند
-
بیش از ۴ هزار معلول مشغول به کار شدند
ارسال نظر