مدیرکل کمیته امداد استان تهران شنبه (۲۴ مهرماه) از طریق سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی مردم استان تهران است.
به گزارش نیکوکار، سیدابوالفضل پرپنچی – مدیرکل کمیته امداد استان تهران – در جهت صیانت از حقوق شهروندی و ارج نهادن به مقام و منزلت شهروندان استان تهران، شنبه (۲۴ مهر ماه) از ساعت ۱۱ الی ۱۲و۳۰ دقیقه از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد) در استانداری تهران پاسخگوی شهروندان این استان است.
شهروندان استان تهران میتوانند با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند و پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود را بهطور مستقیم با مدیرکل کمیته امداد استان تهران در میان بگذارند.
ارتباط از طریق سامانه سامد بهمنظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دوسویه میان مسئولان و مردم باهدف عدالت محوری، پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام میشود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
ارائه «تخفیف» شهریه به دانشآموزان سمپادی دارای مشکلات مالی
-
اعلام نتیجه نهایی اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
-
بسیاری از خدمات ضروری بیماران تحت پوشش «بیمه» نیست
-
روند رو به رشد سهم هزینههای سلامت از سبد خانوار/ نگرانی از روند افزایشی «پرداخت از جیب» برای سلامت
-
۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال ۶۰ هزار مددجوی بهزیستی
-
آغاز کارزار رسانهای والدآگاه؛ فرزند ایمن/تشکیل تیمهای پیشگیری از اعتیاد در ۳۹۰۰ محله
ارسال نظر